Remenix a fost certificat conform standardului de calitate SR EN ISO 9001: 2015 de către cel mai important organism de certificare din Romania, prestigioasa firmă de consultanţă şi certificare internaţională SRAC.

SR EN ISO 9001: 2015 este un standard internaţional care reglementează modul de organizare şi conducere a activităţilor unei firme, aplicabil şi firmelor care asigură servicii medicale, prin care se realizează servicii în conformitate cu cerinţele clientului şi cerinţele de reglementare (legi, norme naţionale şi internaţionale).

Managementul calității

Remenix promovează cultura calităţii, a inovaţiei permanente şi a excelenţei în oferirea serviciilor.

Calitatea serviciilor şi satisfacţia pacienţilor noştri sunt ingredientele relaţiei de succes cu aceştia. Calitatea, aşa cum o promovăm la Remenix, presupune răbdarea şi tenacitatea de a selecta din mii de oferte doar pe cele care satisfac la maximum nevoile pacienţilor, de a monitoriza permanent gradul de satisfacţie al acestora faţă de serviciile oferite şi de a corecta imediat orice derapaj de la norme. Înseamnă comunicare fluentă cu pacienţii noştri şi competitivitate, astfel încât să garantăm că primesc rezulatele scontate de cei mai buni profesionişti. Toate aceste lucruri nu se realizează la întâmplare.

În domeniul medical există standarde la nivel internaţional foarte clare şi bine definite despre ceea ce înseamnă calitate, iar noi ne raportăm la aceste standarde.

Remenix a fost certificat conform standardului ISO 9001  este un standard internaţional care reglementează modul de organizare şi conducere a activităţilor unei firme (aplicabil şi firmelor care asigură servicii medicale) prin care se realizează servicii în conformitate cu cerinţele clientului şi cerinţele de reglementare (legi, norme naţionale şi internaţionale). În baza acestui standard, firmele pot fi certificate (recunoscute ca furnizor de servicii medicale de calitate) de către organisme internaţionale prestigioase.

Remenix a elaborat şi implementat Manualul Calităţii; implementează permanent Procedurile pentru comunicare, evaluarea satisfacţiei pacientului şi rezolvarea reclamaţiilor acestora; a elaborat şi va implementa Procedurile de planificare, monitorizare a sistemului de management, analiză şi îmbunătăţire.

De asemenea, cel mai important instrument care justifică deciziile Departamentului de calitate este Chestionarul de satisfacţie pe care pacienţii îl pot completa şi care are drept scop identificarea aspectelor pozitive, dar şi aspectele negative în Departamente, unde vor fi necesare schimbări.
Preocuparea continua a echipei manageriale va consolida poziția Remenix în rândul unităților medicale de elită şi ne va menţine în poziţia de membru de încredere al comunităţii.